| Edició núm. | Any: 11 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 23/10/2013

POBLACIONS » Montroi » Successos

Arrestan en Montroi a unos narcos tras denunciar el robo de un coche

La Policía Nacional ha desmantelado la plantación de marihuana que tenían en Montroi con 2.400 plantas


._000239
Un grupo de presuntos traficantes que supuestamente dirigían una plantación de marihuana en Montroi fueron arrestados el pasado jueves después de que interpusieran una denuncia falsa en una comisaría de policía por la supuesta sustracción de su vehículo. Precisamente fue este mismo turismo el que habían utilizado apenas unas horas antes para escapar campo a través al percatarse de la presencia de la Policía en los alrededores del chalé donde cultivaban la droga.
La Policía Nacional detuvo a los tres sospechosos, de nacionalidad española, acusados de un delito contra la salud pública y otro de simulación de delito por la denuncia falsa. Asimismo los agentes intervinieron cerca de 2.400 plantas de marihuana y diversos útiles para su cultivo.
Los presuntos traficantes trataron de escapar con un vehículo por los campos nada más escuchar los ladridos de los perros, quienes les alertaron de la presencia de la Policía. No obstante, a mitad camino el vehículo quedó siniestro y huyeron a pie. Poco después uno de ellos, propietario del coche, acudió a presentar una denuncia por su supuesto robo. La Policía ya los tenía identificados y procedió a la detención de los tres. Leer noticia completa en levante-emv.com
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.