| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 18/07/2013

POBLACIONS » Algemesí » Fotografia

Ricardo Esteve gana el primer concurso de fotografía "Pasarela Algemesí"

La exposición permanecerá abierta hasta septiembre y en ella se pueden contemplar las más de 90 instantáneas que se han presentado


._000201
Ricardo Esteve Salom es el ganador del premio de fotografía convocado por el Ayuntamiento de la ciudad y la asociación Fotoaficionats Algemesí con motivo de la celebración de la última edición de la Pasarela de moda.
El jurado formado por la concejala de Comercio, Amparo Lluch; Olga Cubells en representación de la Asociación de Comercios y Servicios de Algemesí, ACSA, y Lluis Nadal por parte de la organización de este evento, han seleccionado las fotografías que forman parte de la exposición abierta al público en el Museu de la Festa, así como la imagen ganadora.
Esta exposición permanecerá abierta al público hasta el próximo mes de septiembre y en ella se pueden contemplar las más de 90 instantáneas que se han presentado a este primer concurso.
La fotografía que se ha alzado con el primer premio servirá como imagen promocional del cartel anunciador de la próxima edición de la Pasarela Algemesí.
La participación en este primer concurso ha sido muy satisfactoria y además se han presentado numerosas imágenes captadas por los miembros de Fotoaficionats realizadas durante el evento.
Ajuntament d'Algemesí



 
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.