Clica a la foto per ampliar
María José González Monzó és proclamada com la primera Fallera Major d'Alberic
Fet i data històrica del món faller local i per al poble d’Alberic
La data del 28 d’octubre del 2017 passarà a formar part de la història de les falles d’Alberic en Proclamar a María José González Monzó, de 29 anys, pertanyent a la Comissió Falla El Corral.El Saló de Plens de l’Ajuntament d’Alberic es va omplir d'il•lusió, i alegria al vorer nàixer una figura que magnifica més aquesta festa valenciana i que de la mà de l’Ajuntament d’Alberic i de la Junta Local Fallera han fet realitat per a oferir major projecció a les Festes Falleres d’Alberic i on tindran la seua ambaixadora per als actes no sols locals, sinó també en altres llocs de fora.
Saló de Plens on en la taula estava presidida per Toño Carratalà, alcalde d’Alberic, Josep Puig, regidor de Falles i Agustí Pla, president de la Junta Local Fallera, en lloc preferent les regidores de l’equip de govern Liliana Palència, Núria Salom, Mabel Aleixandre, el regidor David Garcia i per part del PP la regidora Estefania Sanz, així com Juan José López, retor d’Alberic.
També en lloc preferent i diferenciades les cadires, les falleres que anaven a formar part de la Cort d’Honor.
Presidents majors i infantils, així com les Falleres Majors i Infantil de les Falles d’Alberic, familiars i veïns i veïnes.
L’acte es posà en marxa de la mà de Francis Montesinos, que va fer un recordatori de la seua elecció el passat 8 de setembre, i vídeo amb fotografies de María José, i posteriorment va donar pas a presentar a la Cort d’Honor, formada per:
Clàudia Vanaclocha Gómez, Andrea Carramolino González, Jèssica Cucó Sansolí i Ainara Boix González.
La Proclamació la va fer l’alcalde d’Alberic Toño Carratalà, “a partir d’aquest moment passa a ser el referent de la Comunitat fallera d’Alberic. La nostra Sala de Plens testimoni de moltes dates històriques, torna a ser el primer homenatge públic, que el poble d’Alberic dona la que serà la màxima representant del món faller d’Alberic.”
María José, en les seues primeres paraules dirigides a les diferents Comissions Falleres i Junta Local Fallera d’Alberic, de què intentarà representar i disfrutar de cada acte faller. “Estic vivint un somni i que disfrutarè cada moment, com si fos l’últim, representant Alberic el millor possible i vos convide a tots a disfrutar de les nostres Festes Falleres.”
Satisfacció per part d'Agustí Pla, president de la Junta Local Fallera i de Josep Puig, per haver fet possible que amb la tradició fallera i l'augment de noves Comissions Falleres, tindre una Fallera Major i Cort d’Honor per a magnificar el món faller.
El dissabte 25 de novembre, en el Teatre Liceu es farà la Presentació Oficial de María José González Monzó, acompanyada per la seua Cort d’Honor, on imposaran la banda acreditativa i una joia commemorativa.
Eduardo Sala, text i fotos
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
-
1ComentarisImprimir Enviar a un amic
-
Notícies similars
-
A partir de les 20 hores tindrà lloc la proclamació oficial de María José González Monzó com a Fallera Major L...
Hi ha 0 comentaris / Llegir més
-
El 8 de setembre de 2017 ja és una data històrica per a les falles d'Alberic
Hi ha 0 comentaris / Llegir més
-
Substituirà amb açò a María José González, que ix del que va representar el primer ceptre de la història d'Alb...
Hi ha 0 comentaris / Llegir més
