| Edició núm. | Any: 11 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 01/01/2015

POBLACIONS » Turís » Falles » Festes

La Junta Local Fallera de Turís convoca el concurso de carteles anunciadores de las próximas fallas

El mismo artista podrá presentar tantas obras como desee. No deberán estar firmadas y se entregarán en el Ayuntamiento en un sobre cerrado a la atención del presidente de la Junta Local Fallera


La Junta Local de Turís ha establecido el 28 de enero como fecha tope para presentar los trabajos que quieran participar en el concurso de carteles anunciadores de las fallas de Turís. Como ya es tradicional, en esta localidad de La Ribera Alta las fiestas josefinas se celebran después que las del cap i casal y concretamente en 2015 lo harán del 26 al 29 de marzo.
En el concurso pueden participar personas a partir de 14 años de edad con carteles elaborados con cualquier tipo de material en formato A3. Este año además la obra deberá estar también en formato jpg y enviarla por correo electrónico a la siguiente dirección: mitjansjuntalocalfallera@gmail.com.
El mismo artista podrá presentar tantas obras como desee. No deberán estar firmadas y se entregarán en el Ayuntamiento en un sobre cerrado a la atención del presidente de la Junta Local Fallera. En el interior también se incluirán los datos del autor (nombre, edad, DNI, dirección, correo electrónico y número de teléfono).
Las bases pueden recogerse en el propio ayuntamiento o bien consultarse en la página web municipal. Para cualquier duda los interesados pueden dirigirse a la junta local a través del correo electrónico juntalocalturis@gmail.com.
Ayuntamiento de Turís

El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.