| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 13/02/2016

POBLACIONS » Polinyà de Xúquer » Medi ambient i naturalesa

La finca de experimentación agraria de AVA en Polinyà apuesta por la innovación y la tecnología

El diputado de Hacienda y el presidente de la Asociación Valenciana de Agricultores recorrieron las instalaciones del proyecto situado en la comarca


El diputado de Hacienda, Toni Gaspar, ha visitado la finca experimental Sinyent de la Asociación Valenciana de Agricultores (AVA) situada en la localidad del Polinyà del Xúquer, junto al presidente de la AVA, Cristobal Aguado.
La visita ha consistido en un recorrido por la finca de AVA – Asaja, un proyecto de experimentación agraria que se puso en marcha en el año 2011. Las instalaciones constan de una superficie de 25 hectáreas disponibles para el cultivo, donde se están llevando a cabo ensayos con cítricos, caquis, frutales de hueso, uva, hortícolas, cultivos de invernadero y arroz.
El objetivo de la finca experimental de Sinyent es investigar a partir de las necesidades reales que tienen los agricultores y poder transferirles de manera eficaz los avances y hallazgos obtenidos en materia de innovación y tecnología.
La finca Sinyent alberga también una casa señorial de estilo gótico que data del siglo XIV, catalogada como Bien de interés cultural y considerada como uno de los principales vestigios de este estilo arquitectónico en la comarca de la Ribera.
El diputado de Hacienda, Toni Gaspar, ha afirmado que estudiará las posibles vías de colaboración entre la asociación y la institución valenciana para apoyar este proyecto.
Dival
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.