Clica a la foto per ampliar
Emergències 112 Comunitat Valenciana ha rebut aquest estiu un total de 814.088 telefonades
I ha gestionat 206.667 incidents a la Comunitat Valenciana
El telèfon d'Emergències 112 Comunitat Valenciana ha rebut aquest estiu un total de 814.088 cridades i gestionat 206.667 incidents a la Comunitat Valenciana, segons balanç realitzat des de l'Agència Valenciana de Seguretat i Resposta a les Emergències referit a juliol, agost i setembre, els mesos de l'any de període vacacional que més afluència de turistes es reben.
El director de l'Agència de Seguretat i Resposta a les Emergències, José María Ángel, ha agraït a tots els professionals de la Seguretat i les Emergències de la Comunitat Valenciana el seu treball durant la campanya estival, en la qual les tres províncies veuen augmentar considerablement la seua població a causa de l'elevat nombre de visitants que trien la costa valenciana com a destinació vacacional.
El mes en el qual més cridades ha registrat el servei continua sent juliol, amb 280.626, seguit molt de prop d'agost, amb 280.278 i setembre, finalment, amb 253.184. Pel que fa a incidents gestionats és agost el mes que més va registrar: 72.323, seguit de juliol (71.142) i setembre (63.202). El telèfon d'Emergències 112 Comunitat Valenciana ha rebut des de la seua posada en funcionament fins a setembre d'enguany un total de 67.862.213 telefonades. En el que portem d'any han sigut 2.245.349 les cridades que ha atès, la qual cosa suposa la consolidació d'un servei d'atenció al ciutadà indispensable i que cada vegada és més conegut i utilitzat.
El director de l'Agència de Seguretat i Resposta a les Emergències, José María Ángel, ha agraït a tots els professionals de la Seguretat i les Emergències de la Comunitat Valenciana el seu treball durant la campanya estival, en la qual les tres províncies veuen augmentar considerablement la seua població a causa de l'elevat nombre de visitants que trien la costa valenciana com a destinació vacacional.
El mes en el qual més cridades ha registrat el servei continua sent juliol, amb 280.626, seguit molt de prop d'agost, amb 280.278 i setembre, finalment, amb 253.184. Pel que fa a incidents gestionats és agost el mes que més va registrar: 72.323, seguit de juliol (71.142) i setembre (63.202). El telèfon d'Emergències 112 Comunitat Valenciana ha rebut des de la seua posada en funcionament fins a setembre d'enguany un total de 67.862.213 telefonades. En el que portem d'any han sigut 2.245.349 les cridades que ha atès, la qual cosa suposa la consolidació d'un servei d'atenció al ciutadà indispensable i que cada vegada és més conegut i utilitzat.
G.V.

OFICINES RECOMANADES DE CAIXA POPULAR A LA RIBERA



._000006



El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
-
0ComentarisImprimir Enviar a un amic
-
Notícies similars
-
A més, ha gestionat 138.000 incidents
Hi ha 0 comentaris / Llegir més
-
Enguany el servei celebra el seu 20 aniversari i, des que va arrancar aqueix dia de juny de 1999, ha rebut pro...
Hi ha 0 comentaris / Llegir més
-
La sala d'atenció de telefonades del telèfon 112 comptarà amb un increment d'un 4 % respecte a un dia ordinari...
Hi ha 0 comentaris / Llegir més
