| Edició núm. | Any: 13 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 05/01/2017

POBLACIONS » General » Servicis públics » V

Emergències reforça el personal del telèfon '112 Comunitat Valenciana' un 12% per a la festivitat de Reis

La sala d'atenció de telefonades del telèfon 112 comptarà amb un increment d'un 4 % respecte a un dia ordinari



El Centre de Coordinació d'Emergències incrementa des d'aquest dijous els torns del personal del telèfon d'emergències '112 Comunitat Valenciana' en un 12%, coincidint amb la celebració de les tradicionals cavalcades de Reis a la Comunitat Valenciana, segons ha assenyalat el director general de l'Agència de Seguretat i Resposta a les Emergències, José María Ángel. Així mateix, el director ha explicat que, durant tot el dia de Reis, "el personal del telèfon d'emergències '112 Comunitat Valenciana' romandrà atent a qualsevol incident que es produïsca, atès que moltes persones es desplacen per a arreplegar els regals de Reis dels familiars". En aquest dia, la sala d'atenció de telefonades del telèfon 112 comptarà amb un increment d'un 4 % respecte a un dia ordinari, mentre que durant els quatre dies coincidents amb la festivitat de Reis, un total de 217 persones atendran aquest servei d'Emergències en la citada sala.
José María Ángel ha explicat que, des del Centre de Coordinació d'Emergències autonòmic, es realitza un dispositiu especial perquè "la població gaudisca de les festes tenint la seguretat que qualsevol contratemps que ocórrega serà atès immediatament, no solament per la ràpida atenció de la seua telefonada, sinó també per la coordinació entre els diversos organismes que atenen les emergències en les tres províncies de la Comunitat".
Finalment, ha recordat que aquest reforç, al costat del que es va produir durant els dies 24 i 25 de desembre, així com en Nit de Cap d'Any i Any Nou, "respon a l'objectiu del Consell d'oferir als ciutadans i als organismes públics un servei integrat d'informació i comunicacions, on qualsevol emergència puga ser resolta com més prompte millor, ja que la plataforma operativa de '112 CV' té la flexibilitat i l'agilitat suficient per a augmentar els seus operatius en cas de necessitat i donar una resposta adequada al tràfic de telefonades que es reben". 
G.V.
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.