| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 19/09/2012

POBLACIONS » Alzira » Política » Urbanisme, infraestructures i habitatge

El PSOE de Alzira exige a la alcaldesa que erradique el chabolismo en el casco urbano

“Algo no funciona en nuestro Ayuntamiento, porque no es posible que estas cosas ocurran en nuestra ciudad y nadie las detecte”

Atendiendo las quejas de los vecinos de l’Alquerieta denunciamos la existencia de una chabola en esta barriada.
Es deplorable la situación que están sufriendo los vecinos de las calles limítrofes al lugar donde se encuentra ubicada una chabola con un caballo dentro.
Son muchas las denuncias que llegan al grupo socialista, pero esta es una de las que más evidencian el abandono en el que se encuentra nuestra ciudad. Nos debemos preguntar, ¿por qué nadie ve estas cosas?, ¿dónde está la Sra. Bastidas que no ve nada de lo que ocurre en Alzira?
Algo no funciona en nuestro Ayuntamiento, porque no es posible que estas cosas ocurran en nuestra ciudad y nadie las detecte. Esto es la muestra de una falta total de dedicación del equipo de gobierno y de la alcaldesa de Alzira. Estas cosas son la prueba de que no cumplen con su obligación.  Leer noticia completa en elseisdoble.com
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.