| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 30/09/2012

POBLACIONS » Algemesí » Articulistes » Bous » Música » Paula Pintor

El grupo valenciano Seguridad Social cierra los espectáculos nocturnos de Algemesí

La lluvia obligó a que el concierto se celebrara a la 1:30 de la madrugada en lugar de a las 12 de la noche como estaba previsto

La banda originaria de Alfafar-Benetússer era la encargada de cerrar con broche de oro los espectáculos nocturnos de la Semana de Toros de Algemesí. Al finalizar la novillada de ayer los técnicos se pusieron manos a la obra para montar el escenario por última vez este año.
Todo estaba preparado para que la plaza de toros de Algemesí saltara al ritmo de esta banda de pop-rock. Sin embargo la incipiente lluvia que empezó a caer alrededor de las 22 horas de la noche puso en cuarentena la última actuación. Los ánimos de los abonados y de las peñas estaban por los suelos. Sin embargo, las nubes dieron una tregua a Algemesí, y Seguridad Social saltó al ruedo para ofrecer a los algemesinenses el verdadero por-rock valenciano.
Pasadas la 1 de la madrugada todo estaba ya listo para el concierto, para la última noche y así fue. El grupo liderado por Jose Manuel Casany no decepcionó y la plaza entera saltó y bailado al ritmo de “Quiero tener tu presencia”, “Acuarela”, el reversionado “Un beso y una flor”, “A tontas y a locas”, “Chiquilla” y la aclamada “Comerranas”. De esta manera Algemesí baja el telón de los espectáculos nocturnos hasta el próximo año.
Paula Pintor
 
._000165
Leer todas las noticias de la Setmana de Bous d'Algemesí - Clic aquí
 
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.