| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 25/10/2012

POBLACIONS » Corbera » Articulistes » Carlos Ramírez » Successos

Choque frontal con heridos en el puente de la carretera que une Alzira y Corbera

La carretera mojada a causa de la lluvia ha sido uno de los factores que ha ocasionado el desplazamiento de un vehículo al carril opuesto

Alrededor de las 21 horas se ha producido un accidente de tráfico entre dos vehículos en la carretera CV -510 que une Alzira y Corbera, en concreto, en el tramo de la doble curva que hay sobre el puente que salva el barranco de la Murta.
Aunque por el momento se desconocen las causas del siniestro; al parecer, ha tenido lugar como consecuencia de un choque frontal entre ambos turismos debido a la invasión de carril de uno de ellos.
La carretera mojada a causa de la lluvia ha sido uno de los factores que ha ocasionado el desplazamiento de uno de estos vehículos al carril opuesto.
La vía ha estado cortada al tráfico de vehículos por el carril derecho en dirección a Alzira, ya que los turismos implicados en el accidente se encontraban en el mismo.
Hasta el lugar se ha personado una patrulla de atestados de la Guardia Civil de Tráfico para esclarecer las causas del suceso, una ambulancia para prestar asistencia médica a los conductores heridos y una patrulla de la Policía Local de Alzira, que han estado regulando el tráfico y dando paso alternativamente a la circulación por el carril que ha quedado libre.
Carlos Ramírez
 
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.