| Edición diaria núm: | Año: 10 | Noticias: | Fotografías: | Comentarios de usuarios:

Lunes, 21 de febrero de 2022

POBLACIONES » Sueca » Fallas » Fiestas

Sueca - El Perelló - Mareny de Barraquetes | Els ninots de les falles Mercat i Poble Vell reben l'indult del foc

La Sala dels Porxets ha sigut un any més l'encarregada d'albergar l'exposició del ninot



._000705
 

._000855

 
Les Falleres Majors de Sueca, Alicia Falcó i Helena Mompó, han estat les encarregades junt al president de la Junta Local –Bernardo Garrigós-, l'alcalde de la ciutat –Dimas Vázquez- i la regidora de festes –Gema Navarro-, d'inaugurar l'esmentada exposició, que estarà oberta al públic fins el proper dia 27 de febrer.
 
Al mateix temps s’han lliurat els premis per als ninots que rebran l'indult del foc i entraran a formar part del museu faller de la ciutat. En la categoria infantil ha resultat indultat el ninot de la Falla del Mercat de l'artista Joan Martí, mentre que en la categoria major ha sigut el ninot de la Falla Poble Vell de l'artista Mauricio Moreira.
 
La resta de mencions quedà de la següent manera:
 
En la categoria de ninot infantil:
4t Bernat Aliño
3er Plaça Cervantes
2on Poble Vell
1er Mercat
 
En la categoria de ninot major:
4t Xúquer
3er Verge de Sales
2on Mercat
1er Poble Vell
 
Una vegada acabada l’exposició als porxets, es traslladaran els ninots al Centre Cultural Dr. José Antonio Gómez Marco de El Perelló, on seran exposats des del dia 2 fins el 6 de març.
Junta Local Fallera de Sueca
 


._000772

._000847
El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.
  • 0Comentario
    Imprimir Enviar a un amigo

Noticias similares

AÑADIR UN COMENTARIO

* Escribe en cifra el resultado de la suma en el campo.

* Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

* La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

* El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador. * Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto,    ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de    apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos. * EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario, ni se hace responsable de las opiniones    vertidas. * Se recomienda no abusar de las mayúsculas ni de abreviaturas. * Los comentarios tienen que guardar relación con el tema del que trata la noticia. * No se admiten comentarios de carácter publicitario.