| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 04/03/2013

POBLACIONS » Alginet » Esports » Futbol

Sin rastro del gol en el duelo entre el Alginet y el Ciudad de Gandía

UD Alginet, 0 - CD Ciudad de Gandia, 0


Uno de los partidos más destacados de la jornada terminó en empate a cero. No obstante, los dos equipos tuvieron sus oportunidades para haberse llevado los tres puntos y podría haber ganado cualquiera en el pequeño campo de La Ermita.
El devenir del partido vino marcado antes de empezar a rodar el esférico, y es que las pequeñas dimensiones de La Ermita ya auguraban un duelo de pocas ocasiones pese a darse cita dos equipos bastante goleadores, sobre todo en el caso de La Safor, que es el segundo equipo más anotador del Grupo, únicamente superados por el Cullera. Pese a la falta de ocasiones, sí que se vivieron minutos intensos, demostrando que se daban cita dos aspirantes a la promoción. Cuando se alcanzó el cuarto de hora llegó la primera acción destacable, cuando una combinación entre Wic y Xavi Torres terminó con centro del atacante hacia Morelló, quien remató en plancha pero se topó con un seguro Toni. Respondió a balón parado el combinado de La Safor con un córner cerrado que sacó Auriña y se envenenó al ser peinado por Wic, saliendo rozando el poste.

Ficha del partido
UD Alginet: Aurelio: Dani Soler, Wic, Lluis, Poveda (Marc, 34'), Álvaro, Javi Sánchez, Conde (Carlos, 68'), Xavi Torres (Jonny, 77'), Moya (Mendoza, 82'), Luis Morelló.
CD Ciudad de Gandía: Toni; Paolo, Carbonell, Marques, Turbi, Victor Romero (Canet, 79'), Beltrán, Álex Berto (Patxi, 62'), Auriña, Salva Costa, Mateo.
Árbitro: Jordán Ribes, Pablo; asistido en las bandas por Ribes Martínez, José y Blasco Martínez, Alfonso. Amonestó por parte local a Conde y por parte visitante a Turbi, Víctor Romero, Mateo y Canet, además de al técnico visitante Jesús Moratal. Expulsó al delegado visitante en la primera parte.

Ver crónica completa del partido en Golsmedia
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.