| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 25/02/2015

POBLACIONS » Rafelguaraf » Política

Rafelguaraf contará con un carril ciclopeatonal que mejorará la comunicación con Riu-Rau

Supondrán la construcción de un carril bici y peatonal de la anexo a la carretera y de su misma longitud, unos 700 metros


._000006
El presidente de la Diputación de Valencia, Alfonso Rus, ha recibido en su despacho al alcalde de Rafelguaraf, Edelmiro Navarro. El motivo de la visita ha sido la solicitud de una actuación para mejorar la comunicación y la accesibilidad peatonal y ciclista de Rafelguaraf con la pedanía Riu-Rau, ya que según ha explicado el alcalde, “la carretera VV-1129 une la localidad con esta pedanía, y se trata de las arterias principales de este término y soporta mucho tráfico, por lo que no es un paso seguro para los peatones”, ha apuntado. En este sentido, el primer edil informa de que cerca de un centenar de personas –sobre todo gente mayor- vive en Riu-Rau, y tienen que acercarse al núcleo urbano para ir al médico, a comprar o al colegio. “Cuando los vecinos de Riu-Rau se desplazan a pie hasta Rafelguaraf lo hacen por la misma calzada, y pese a que toman las debidas precauciones, es un desplazamiento peligroso, tampoco cuentan con servicio de autobús”. Concretamente, las obras, que serán financiadas por la Diputación de Valencia, supondrán la construcción de un carril bici y peatonal de la anexo a la carretera y de su misma longitud, unos 700 metros.
DIVAL
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.