| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 25/03/2015

POBLACIONS » Benifaió » Música

Más de 600 vecinos aplauden a la Rondalla Benifaió en su 50 aniversario

Actuaron junto al grupo canario ‘Achaman Jóvenes Sabandeños’ ante un centro cultural al completo


._000314
Los vecinos de Benifaió se volcaron el pasado 17 de marzo con el primer acto de celebración del 50 aniversario de la Rondalla Benifaió. El grupo que lleva medio siglo actuando recordó, en un aplaudido concierto ante más de 600 vecinos que se celebró en el Centro Cultural, anécdotas de sus inicios así cómo el cariño que Benifaió les profesa en cada una de sus actuaciones tanto en eventos locales como celebraciones familiares. La Rondalla Benifaió decidió iniciar su celebración, que se llevará a cabo a través de varios eventos musicales durante el 2015, con un concierto especial. El grupo canario ‘Achamán Jóvenes Sabandeños’ viajaron hasta la península en plenas fallas para trasladar a los asistentes un amplio repertorio de su música canaria y varios estilos musicales. Conocidas canciones que recibieron un merecido agradecimiento. Los componentes de la actual Rondalla Benifaió pusieron el punto y final al concierto actuando conjuntamente con su grupo homólogo canario. La alcaldesa de Benifaió Amparo Arcís, en representación del consistorio, hizo entrega de un detalle al Director General de Cultura del gobierno canario que se trasladó hasta Benifaió para estar presente en esta celebración. Ambos representantes políticos destacaron la gran labor que llevan a cabo tanto la Rondalla como Achaman Jóvenes Sabandeños recuperando este estilo de música.
Ajuntament de Benifaió
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.