| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 21/05/2015

POBLACIONS » Alfarp

Los vecinos de Alfarp se hacen un chequeo de salud

La Diputación destina 65.000 euros para la segunda edición de la Ruta de la Salud que el año pasado recorrió 30 municipios y este año atenderá a 65


._000255
La Ruta de la Salud estuvo ayer con los vecinos de Alfarp, en la Vall dels Alcalan, donde el alcalde, Jose Miguel Añó, junto con su concejala de salud, quiso aprovechar este evento de promoción de la salud para dar la bienvenida a todos los profesionales que se acercaron y a las personas que fueron llegando a lo largo de la tarde para hacerse un chequeo y escuchar las charlas. El centro social de la cooperativa se puso a disposición de los médicos y enfermeros, que ocuparon sus dependencias para hacer pruebas médicas como las audiometrías o la toma de tensión, así como diversas charlas sobre los factores de riesgo cardiovascular o consejos sobre nutrición, entre otros temas de interés para su salud. Esta iniciativa está teniendo una excelente acogida, sobre todo en las personas mayores, que han expresado su agradecimiento por esta iniciativa y por la cercanía y la amabilidad del equipo sanitario.
DIVAL
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.