| Ediciˇ n˙m. | Any: 12 | NotÝcies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 23/07/2023

POBLACIONS » Cullera » Turisme

L'Ajuntament de Cullera llanša una innovadora plataforma e-learning per a impulsar el sector turÝstic

La plataforma de formaciˇ e-learning, finanšada pels fons europeus Next Generation, tÚ com a objectiu millorar la competitivitat turÝstica en destÝ


._000759
Amb l'objectiu de fomentar la transformació digital i millorar la competitivitat turística, l'Ajuntament de Cullera ha posat en marxa una destacable plataforma e-learning finançada pels fons europeus Next Generation. Aquesta iniciativa busca enfortir el sector turístic local mitjançant la creació de mecanismes i eines virtuals de capacitació, així com l'oferta de cursos centrats en les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) i altres estratègies de branding.

La plataforma ofereix una oportunitat única per als professionals del turisme d'adquirir habilitats essencials per a la promoció i comercialització de productes i serveis turístics. A més, es promou l'aplicació de les últimes tendències innovadores en màrqueting, garantint que el sector es mantinga al capdavant de l'evolució del mercat. Un aspecte destacat d'aquesta iniciativa és que la formació no està limitada a les empreses turístiques, sinó que està oberta al públic en general.

El pressupost destinat a aquesta plataforma e-learning és de 11.318,41 €. El contracte, dins de la línia 4 d'actuació "Millora de la competitivitat turística en destí", ha sigut atorgat a DICAMPUS S.L., una empresa amb una àmplia experiència en el desenvolupament de solucions educatives en línia.

Durant el període de posada en marxa, s'han dut a terme diverses tasques, com el desenvolupament de la plataforma segons les especificacions tècniques establides. A més, s'ha creat un catàleg formatiu personalitzat, ajustat a les necessitats i requisits de l'Ajuntament de Cullera, que ha estat validat pel mateix equip de l'ajuntament. La plataforma, accessible a https://cullera.dicampus.es/login/index.php, ofereix una àmplia varietat de cursos com "Màrqueting i reputació en línia", "Introducció al disseny de pàgines web", "Administració electrònica" o "E-Commerce", entre altres.

Ara que els cursos ja estan disponibles en el catàleg, es durà a terme un procés de tutorització i dinamització amb l'objectiu de garantir un aprenentatge efectiu i positiu per als usuaris de la plataforma.

L'Ajuntament de Cullera, amb aquesta aposta en l'educació i la formació, demostra el seu compromís amb el creixement i l'èxit del sector turístic local, consolidant la ciutat com a destinació turística d'excel·lència. Aquesta plataforma e-learning obrirà noves oportunitats per als professionals, contribuint a la seua capacitació i al progrés continu del sector a Cullera.
Ajuntament de Cullera
 

 

El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.