La Residència i Centre de Dia La Ribera atendrà a 180 usuaris i donarà faena a més de 70 persones a Alzira
Tindrà un impacte econòmic en la comarca de vora quatre milions d'euros a l'any

Ja ha estat inaugurada La Residència i Centre de Dia La Ribera a Alzira. A l’acte han assistit l’alcalde d’Alzira Diego Gómez; la regidora de Seguretat, Infraestructures i Urbanisme Sara Garés; la regidora de Igualtat, Polítiques Inclusives i Vivenda Marina Mir i diversos alcaldes, alcaldesses, regidors i regidores de la comarca.
La Residència i Centre de Dia La Ribera és un centre de més de 10.000 metres quadrats que s'ha enfocat per a ser un referent en l'àmbit soci sanitari a la comarca de la Ribera. Compta amb 100 habitacions que donen resposta a 150 usuaris més 30 places en el centre de dia. Existeixen 7 ambients autònoms, funcionals i interconnectats adaptats a grups reduïts per a garantir una atenció personalitzada i centrada en la persona. Compten amb un ampli equip de professionals de reconegut prestigi i experiència en l'àmbit dels serveis soci sanitaris.
La Residència i Centre de Dia La Ribera atendrà a 180 usuaris, donarà faena a més de 70 persones a Alzira i tindrà un impacte econòmic en la comarca de més de quatre milions d'euros a l'any, segons va explicar el director del centre David Salvador.
El centre alberga espais comuns a l'aire lliure, grans terrasses i jardins per a dur a terme activitats programades i tallers ocupacionals. Dins dels recursos del centre, compten amb sales de rehabilitació i fisioteràpia, consultes mèdiques, sales d'infermeria, zona de llits hospitalaris per a pacients de tala i mitja estada, sala de podologia i perruqueria per a aconseguir una àmplia cobertura assistencial de qualitat per a tots els seus usuaris.
E6D
-
0ComentarioImprimir Enviar a un amigo
-
Noticias similares
-
Els casos en la Residència de persones amb diversitat funcional Carmen Picó d'Alzira ascendeixen ja a 31 (21 u...
Hay 8 comentarios / Leer más
-
La Diputació ultima els detalls per a la cessió d'un solar de propietat provincial al que se li donarà ús com ...
Hay 0 comentarios / Leer más
-
La localitat d’Alzira ha vist incrementat en 9 casos el total de persones afectades per la pandèmia, segons le...
Hay 1 comentarios / Leer más