| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 21/03/2013

POBLACIONS » Benifaió » Setmana Santa

La Junta de Hermandades y Cofradías de Benifaió ultima la programación de la Semana Santa

A partir del próximo fin de semana los pasos procesionales saldrán a la calle en Benifaió


A partir del próximo fin de semana los pasos procesionales  saldrán a la calle en Benifaió. La Junta de Hermandades y Cofradías perfila ya los últimos detalles para celebrar un año más la semana santa con los solemnes actos litúrgicos y revivir así los días de pasión por la muerte y resurrección de Jesucristo.
Hoy a las ocho de la tarde tendrá lugar mañana viernes en la iglesia parroquial la solemne Misa en Acción de Gracias a cargo de la Hermandad Madre Dolorosa de la Gran Esperanza, seguida del traslado de la imagen.
El sábado 23 de marzo, y ante un año especial por la celebración del 25 aniversario, la Cofradía del Santo Sepulcro inaugura su Dosel que estará instalado hasta el miércoles santo en la calle Caballeros, 20.
El domingo 24 de marzo se iniciará la semana santa oficial con el tradicional Domingo de Ramos y la bendición de palmas a partir de las 12:00 h en la ermita, finalizando con la procesión y la participación de las cofradías y vecinos hasta la iglesia parroquial.
A partir de ese día la programación continuará cada jornada con actos litúrgicos y procesionales (PROGRAMACIÓN OFICIAL EN EL DOCUMENTO ADJUNTO), hasta llegar al Domingo de Resurrección 31 de marzo con la misa a las 10:30 h seguida del Santo Encuentro entre la Virgen María y su Hijo Resucitado en la Plaza Mayor.
Ajuntament de Benifaió


 

 
 
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.