La Generalitat remodelarà l'entorn de l'estació de Carlet de Metrovalencia per a dotar-la de nous accessos i línies de validació
FGV està construint en la principal estació del municipi una plataforma fixa per a Persones de Mobilitat Reduïda
La directora gerent d'FGV, Anaïs Menguzzato, s'ha reunit hui amb l'alcaldessa de Carlet, Lola Navarro, per a explicar-li els detalls del projecte, que recull la millora de les condicions d'accessibilitat a l'edifici, el seu clos i la instal·lació d'una línia de validació per a les persones usuàries.
“Una vegada presentat el projecte a l'ajuntament, FGV aquesta en disposició d'iniciar els tramites per a licitar l'obra i condicionar tant els accessos com l'entorn de l'estació”, ha explicat la directora gerent.
FGV s'ha compromés també a millorar les condicions de l'actual aparcament, situat al costat de l'estació, així com millorar i ampliar el tancament del traçat de la línia al llarg del municipi.
Plataformes per a PMR
Al seu torn, la directora gerent ha assenyalat que FGV ha iniciat les obres per a instal·lar en l'estació de Carlet la plataforma fixa per a Persones de Mobilitat Reduïda (PMR) que facilitar l'accessibilitat d'aquest col·lectiu en el trànsit entre l'andana i els trens.
FGV ha desenvolupat un model propi de plataforma que supera àmpliament les exigències actuals en vigor i garanteix una distància no superior als 2 cm en altura i 2’5 en amplària.
Edifici de l'estació
FGV va cedir en 2014 a l'ajuntament de Carlet l'ús de l'edifici de l'estació de Carlet i el consistori ha avançat que té previst continuar les obres d'adequació del mateix per a garantir el seu ús per part de les veïnes i veïns del municipi.
L'estació, obra de l'arquitecte Francisco Mora Berenguer en 1925, és d'estil eclèctic tardà amb trets modernistes barrejats amb elements típics del regionalisme de l'època. Es compon de dos cossos principals, la sala d'espera i la torre, i un altre secundari de menor altura. La primera planta de tot l'edifici ve unificada per una utilització en bandes ressaltades de dues rajoles de diferent coloració. La segona planta, inexistent en l'ala secundària, ve enèrgicament diferenciada entre la torre i el cos central.
-
0ComentarisImprimir Enviar a un amic
-
Notícies similars
-
S’han convocat dos línies de subvenció, per una part ajudes a nous autònoms i per una altra ajudes d’obertura ...
Hi ha 0 comentaris / Llegir més
-
A més, ha reclamat que FGV es faça càrrec del cost de l’energia elèctrica i l’aigua que es deriven de l’ús que...
Hi ha 0 comentaris / Llegir més
-
La reforma integral urbana ja va ser projectada i dotada de pressupost per l’anterior equip de govern del PP e...
Hi ha 0 comentaris / Llegir més