| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 15/06/2014

POBLACIONS » Carcaixent » Agenda de la Ribera » Música

La Coral Polifònica d’Alzira ofrecerá hoy un concierto junto a la Agrupación Coral de Carcaixent

En el patio porticado de la Casa de la Cultura, a las 19:30 horas




Con un concierto compartido con l'Agrupació Coral de Carcaixent, el día 15 de junio, a las 19'30 horas, en el Patio Porticado del Casa de la Cultura y dentro del programa “Música al Claustro”, organizado por la Concejalía de Cultura del Ayuntamiento de Alzira. En la primera parte, actuará la Agrupación Coral de Carcaixent que fue creada el año 1995 por Agustín Martínez Caballero, músico de la localidad, y por un grupo de amigos, con la finalidad de dotar a Carcaixent de otra manera de hacer Música: el Canto Coral. A lo largo de su existencia han formado parte de la Coral un total de 155 cantores, y en la actualidad están en activo 43. Desde octubre de 1999 l'Agrupació Coral de Carcaixent está dirigida por D. Josep Antoni Martínez y Lerma el cual presentará el siguiente programa: “Maitia, nun zira?” de José Uruñuela; “Al teu costat”.de Xavier Bust i Matías Antón Mena; “Alfonsina y el mar”, texto de Félix Lluna y Arr. de Josep Gustems; “La Bella Lola”, habanera popular, versión de F. Grau; “Passatge”, Popular de Venezuela, Arr. de José R. Gil Tàrrega.
En la segunda parte, actuará la Coral Polifònica Ciutat d’Alzira, fundada el 15 de novembre de 1986. Durante su història, han pasado por ella más de un centenar de componentes, los cuales han hecho posible la participación en conciertos internacionales, nacionales y autonómicos. En la actualidad, 38 voces mixtas forman esta agrupación amateur que participa en la Campaña “Retrobem la Nostra Música” organizada por el Área de Cultura de la Diputación de Valencia. Su repertorio se caracteriza por una interesante variedad de polifonía religiosa, canciones populares, así como partituras de autores clásicos, del renacimiento y contemporáneos. En 2011 celebró su 25 Aniversario. Bajo la dirección de su maestro titular José Luis Palomares Peñalba, cantará: “Mareta, mareta”, popular valenciana; “Dos Islas”, habanera, música de Alain Langrée y letra de Xavier Cantera; “Melodías Antillanas”, habanera con música de Armando Bernabeu y letra de Mª Paz Andreu, “Canción del Sembrador”, romanza de la Zarzuela la Rosa del Azafrán, adaptación libre de la comedia de Felix Lope de Vega El perro del Hortelano y música de Jacinto Guerrero; “El Coro de Repatriados” de la Zarzuela Gigantes y Cabezudos , escrita per Miguel Echegaray e Eizaguirre y música compuesta por el maestro Manuel Fernández Caballero y “El Coro de enamorados” de la Zarzuela La del Soto del Parral, con libreto de Anselmo C. Carreño y Luis Fernández de Sevilla y música de Reveriano Soutullo y Juan Vert; Las dos corales, para finalizar el concierto, interpretarán “IDILI” de Joan Altisent. La Coral Polifónica d’Alzira os desea a todos un buen verano, lleno de salud, de paz y de trabajo o jubilación.
Coral Polifònica Ciutat d’Alzira
 
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.