| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 27/04/2013

POBLACIONS » Benifaió » Homenatges i celebracions » Música

La 'Associació Amics de la Música de Benifaió' realizará un concierto en homenaje a nuestros mayores

Mañana 28 de abril, a las 19:00 horas, en el Centro Cultural Enric Valor


En este Concierto-Homenaje, se interpretarán obras de Antonio Gilbert, Pablo Luna, Manuel Penella, Manuel Carrascosa, Miguel Pascual, Francesco Sartori, Agustín Lara y Gerónimo Giménez, bajo la batuta de Juan José Navarro Brisa. Así mismo contará con la colaboración especial del tenor Juan Miguel Rodríguez Villajos, que deleitará a los asistentes con la interpretación de Granada y Con Te Partiró, 

4 y 10 de mayo conciertos solidarios en el Mercado Municipal
Este acto se enmarca dentro de un ciclo de conciertos de primavera que, según la recién creada asociación, llevarán a cabo y que culminarán los próximos días 4 y 10 de mayo con dos conciertos en el Mercado Municipal de los grupos Instrumentales de Metales y Cuarteto de Clarinetes. Estos dos eventos musicales se realizan a favor de Cáritas Benifaió, con el fin “de recoger alimentos no perecederos tan necesarios para las organizaciones benéficas” matizan desde la asociación.
La nueva asociación musical creada hace unos meses se describe como ”una asociación musical joven, nacida en Benifaió, cuya finalidad es la promoción social y cultural de la música, en todas sus vertientes y manifestaciones, así como realizar, promover, participar o apoyar conciertos u otros eventos públicos musicales de carácter benéfico cuyos fines sean sociales y de beneficio para el conjunto de la sociedad”.
Su página web de contacto es www.amicsdelamusicabenifaio.com
Ajuntament de Benifaió
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.