| Edició núm. | Any: 11 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 27/05/2016

POBLACIONS » Carcaixent » Successos

Impactantes fotografías y video del accidente de ayer en la carretera que une Carcaixent con Alzira

Como consecuencia de la colisión, los bomberos excarcelaron a la mujer de su vehículo, como se muestra en las imágenes, y fue trasladada al Hospital de la Ribera



Tres heridos de diversa gravedad, tras un espectacular accidente en la CV-41, carretera que une las localidades de Carcaixent y Alzira. Sobre las cuatro y media de la tarde, dos vehículos chocaron frontalmente y uno de los coches alcanzó también a una furgoneta que circulaba detrás de uno de ellos.
Hasta el lugar de los hechos se desplazaron dos patrullas de la Guardia Civil de Tráfico, dos dotaciones de bomberos y diversos equipos sanitarios.
Los bomberos tuvieron que excarcelar a una mujer de 40 años que quedó aprisionada como consecuencia del amasijo de hierros en el que quedó convertido el frontal de su vehículo. La mujer fue trasladada rápidamente al Hospital de la Ribera con una fractura de clavícula, contusión abdominal y diversos politraumatismos.
Por otra parte, un joven de 28 años, conductor del otro vehículo implicado, resulto herido de consideración con un traumatismo craneoencefálico y golpes en las vértebras; tras su inmovilización también fue trasladado al hospital.
El conductor de la furgoneta, el tercer vehículo implicado en la colisión, resulto herido leve.
Por el  momento se desconocen las causas del accidente pero todo apunta a un descuido por parte de alguno de los conductores de los coches que se distrajo y acabo invadiendo el carril contrario.
E6D
Imágenes de Casandra Talamantes cedidas a El Seis Doble




El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 1Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.