| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 13/04/2013

POBLACIONS » Benifaió » Política

Gent per Benifaió denuncia que el Ayuntamiento no solicitó las subvenciones de 'La Dipu te beca' del 2011

“Trece estudiantes de la población se han quedado sin poder realizar prácticas formativas por negligencia del equipo de gobierno local”


Según la publicación en el BOP 78 del día 3 de Abril, se hicieron públicas las concesiones de las becas, que otorga la Diputación de Valencia, en su plan “La Dipu te beca”. En dichas concesiones no venia reflejado el municipio de Benifaió, con ninguna subvención concedida. Dichas bases para la obtención de las subvenciones fueron publicadas en el BOP 76 del 31 de Marzo de 2011. Al municipio según las bases le correspondían 13 becas por un importe total de 15.600 euros.
Gent a través de su portavoz, José Vte. Zafra, ha podido averiguar que “no se solicitó la subvención en ese año, porque nadie del Ayuntamiento la solicitó”.  “Trece estudiantes de la población se han quedado sin poder realizar prácticas formativas por negligencia del equipo de gobierno local”.
“Es inaudito que en la situación que se encuentra el Ayuntamiento se dejen perder subvenciones que sirvan para la mejor formación de nuestros jóvenes, ante una situación del panorama laboral tan deprimente como se encuentra en el municipio”, comenta el portavoz de Gent.
La formación municipal, Gent, espera una contestación razonable del equipo de gobierno por no solicitar dicha subvención.
Gent per Benifaió
 
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.