| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 13/11/2012

POBLACIONS » Carlet » Política

El Teniente de alcalde de Carlet, Bernardo Camisón, realiza una única convocatoria plenaria para el día 14

Una vez más Bloc-Compromís miente y manipula. La sesión plenaria de mañana fue convocada por mí, que ostentaba la alcaldía de forma accidental, y no por la alcaldesa

La Alcaldía del Ayuntamiento de Carlet, ostentada la semana pasada por el Teniente de alcalde, Bernardo Camisón, realizó una única convocatoria de pleno extraordinario para la jornada de mañana miércoles. No existe un aplazamiento de convocatoria, tal y como afirma Bloc-Compromís, dado que solamente se ha realizado una y no ha sido convocada por la alcaldesa, Mª Ángeles Crespo, sino por el Teniente de alcalde.
Desde el departamento de Secretaría se remitió a todos los concejales de la Corporación municipal el día 7 de noviembre el dossier del pleno a través de un correo electrónico, en el que se especificaba que la fecha del pleno sería el día 13 de noviembre, no siendo ello una convocatoria oficial. Por motivos laborales, el Teniente de alcalde no podía asistir el día 13 y por ello se optó a convocarlo el día 14 puesto que los puntos del día son varias modificaciones de ordenanzas y requieren publicaciones en el BOP por lo que hay apremio en su aprobación.
El Teniente de alcalde, Bernardo Camisón, ha indicado: “Una vez más Bloc-Compromís miente y manipula. La sesión plenaria de mañana fue convocada por mí, que ostentaba la alcaldía de forma accidental, y no por la alcaldesa que se encontraba fuera de la ciudad del 4 al 10 de noviembre. Además, también mienten cuando dicen que se ha aplazado el pleno, no es cierto, el pleno se convoca una única vez”.
Ajuntament de Carlet
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.