| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 08/10/2012

POBLACIONS » Alzira » Halterofília

El Club de Halterofilia de Alzira y el de Cullera participaron en el campeonato de clubes masculino

Destacaron Tomás Ruiz del C.H. Alzira y Ivés Ibáñez del Cullera

El Valencia Club de Halterofilia demostró ser el mejor club de la Comunidad Valenciana al vencer en las pistas del Centro Deportivo de La Creu del Grau de Valencia en el campeonato de clubes masculino de la Comunidad Valenciana que organizó la Federación de Halterofilia de la Comunidad Valenciana.
Logra de esa forma una plaza para el Campeonato de España por Clubes, Copa S.M. El Rey, que tendrá lugar en Madrid entre el 9 y el 11 de noviembre.
Sus levantadores demostraron estar en su mejor momento de forma y establecieron una buena puntuación para intentar quedar lo mejor posible en el nacional.
El equipo de la capital valenciana logró una diferencia de 16 puntos sobre el segundo al conseguir 374,72 puntos. Los del A.C. Gandía alcanzaron 358,89 puntos y en tercer lugar se clasificó el Club de Halterofilia del Cabanyal con 282,21 puntos.
El presidente de la Federación Española de Halterofilia, Emilio Estarlyck, presidíó el evento deportivo junto con e de la valenciana, José A. Gómez, junto con una buena asistencia de público.
De los levantadores participantes cabe destacar Tomás Ruiz del C.H. Alzira que batió seis récords autonómicos y de Ivés Ibáñez del Cullera, con otros dos. Del primero ya se habla desde hace tiempo como una de las jóvenes promesas no ya de la halterofilia valenciana sino de la española sí su carrera no se ve truncada.
Los equipos participantes con seis deportistas fueron los dos de Valencia, el Valencia C.H. y el C.H. Cabanyal; el C.H. Alzira; el C.H. Cullera y el C.H. Gandia y no asistió el C.H. Tavernes como estaba previsto inicialmente.
Paco Varea
 
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.