| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 23/08/2013

POBLACIONS » Villanueva de Castellón » Esports » Futbol

El Castellonense confirma más novedades antes de su presentación

Para reforzar la defensa se han hecho con los servicios de Xesco, que llega procedente del Pobla Llarga, y de Salva


El combinado de La Ribera sigue confeccionando su plantilla de cara al nuevo curso y en los últimos días ha realizado varias incorporaciones, entre la que destaca Jordán (en la foto). Estas novedades, que destacan principalmente por su juventud, serán presentadas mañana en el Trofeu de Festes con el que cerrarán la pretemporada.
La UD Castellonense ha programado para la tarde del viernes a partir de las 19:30 horas el Trofeu de Festes, que servirá para presentar la plantilla a la afición justo una semana antes de que arranque una nueva temporada en Preferente en la cual buscarán lograr la permanencia lo antes posible.


Será el último amistoso de pretemporada y el rival será el CE Alberic, histórico club vecino que en el pasado curso perdió la categoría. En cuanto al resto de la pretemporada, los resultados han sido los siguientes:
26 de julio: Castellonense 0-1 Cullera.
3 de agosto: Castellonense 3-4 Burjassot (Aitor, Óscar y Josep Alfonso).
7 de agosto: Benifaió 2-2 Castellonense (Mendi y Aitor).
14 de agosto: Castellonense 2-2 Llosa (Canet e Ian).
Por lo que respecta a la plantilla, cabe destacar varias novedades respecto a los futbolistas anteriormente confirmados, y es que para reforzar la defensa se han hecho con los servicios de Xesco, que llega procedente del Pobla Llarga, y de Salva, que cumplirá su primera campaña como amateur tras completar su formación en el juvenil del Alzira. El autor del texto es Iñaki Gómez. Leer noticia completa en golsmedia.com

El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.