| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 18/10/2015

POBLACIONS » Benifaió » Política

El Ayuntamiento de Benifaió retransmitirá los plenos a partir de noviembre

El Consistorio adquirirá unas cámaras y el equipo necesario para “poner en funcionamiento de forma correcta este nuevo canal de comunicación”


._000354
La alcaldesa de Benifaió Marta Ortiz ha confirmado que se están ultimando todos los trámites necesarios para poder “retransmitir las sesiones plenarias de Benifaió a través del canal you tube a partir del mes de noviembre”.
Ortiz ha destacado que nada más entrar a gobernar en el mes de junio “ordenamos a los departamentos técnicos ponerse a trabajar en esta línea de comunicación directa con el ciudadano para que nuestros vecinos puedan seguir las decisiones que tomamos en los plenos de forma fácil y cómoda”. Este nuevo paso en la comunicación directa con el ciudadano se ha logrado “tras aprobarse por Junta de Gobierno el pasado 6 de octubre una iniciativa que ya venimos trabajando desde el 2011 en la oposición”.
La alcaldesa manifiesta que “esta promesa” tras los plazos pertinentes “será por fin una realidad”.
Para ello, el consistorio adquirirá unas cámaras y el equipo necesario para “poner en funcionamiento de forma correcta este nuevo canal de comunicación” afirma la alcaldesa.
De esta forma, y atendiendo también “a una petición de nuestros vecinos” los últimos plenos de Benifaió del 2015 podrán seguirse en directo.
Ayuntamiento de Benifaió
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.