| Edición diaria núm: | Año: 10 | Noticias: | Fotografías: | Comentarios de usuarios:

Viernes, 27 de diciembre de 2013

POBLACIONES » Guadassuar » Música

Dani Miquel presenta a Guadassuar el seu treball “A Nadal un pas de pardal”

Serà el 30 de desembre, a les 17:30 hores, en l’auditori municipal


._000259
El Nadal és ple de tradicions: Menjars especials, trobades d'amics i familiars, temps de compartir, regals  i música, molta música. "A Nadal un pas de pardal" és un viatge musical pel cicle del Nadal, una mirada alegre i viva per aportar aire fresc al repertori nadalenc valencià. Anem a moure l'hivern per què es desperte.
També, “A Nadal un pas de pardal” és una caixa que recull la tradició nadalenca valenciana. A la caixa trobareu el llibre disc, el conte de Tica i Andreu, el capçal, unitats didàctiques i un rellotge de sol. Una caixa de fusta que recull tots aquests elements i que de ben segur atraparà als menuts i als majors de tota la casa per reviure la festa de Nadal. A més, el treball compta amb l'original i acurat  disseny i il•lustració de Joanra Estellés. Tot un regal que ens escalfarà els dies d'hivern i ens omplirà de música per passar unes bones fetes.
"Sempre he trobat màgia a les cançons de Nadal; tenen alguna cosa que fa que no hi haja cap casa al nostre país en què no es cante al Nadal"
"Espere que gaudiu d'aquestes cançons de Nadal. I recordeu que vosaltres sou els únics reis que jo tant estime i aprecie"- Dani Miquel


 


 
El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.
  • 0Comentario
    Imprimir Enviar a un amigo

Noticias similares

AÑADIR UN COMENTARIO

* Escribe en cifra el resultado de la suma en el campo.

* Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

* La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

* El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador. * Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto,    ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de    apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos. * EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario, ni se hace responsable de las opiniones    vertidas. * Se recomienda no abusar de las mayúsculas ni de abreviaturas. * Los comentarios tienen que guardar relación con el tema del que trata la noticia. * No se admiten comentarios de carácter publicitario.