Benifaió va recordar el passat cap de setmana la figura del pilot Francisco González
El Motoclub Tramusser Benifaió va organitzar la XIV Edició de la Matinal Motera amb homenatge al recordat Campió d'Espanya de Motociclisme
Una cita emotiva ja que enguany el net de Francisco González va ser present en l'homenatge agraint tant a l'Ajuntament com al Motoclub aquest homenatge que cada any fa recordar els importants assoliments del llorejat pilot.
Els actes del XIV Memorial Francisco González de motos clàssiques van tindre el seu inici amb un recorregut urbà de les motos participants fins a arribar al carrer que porta el nom del llorejat campió. Allí, en una placa amb el seu nom, el seu net va oferir una corona de llorer per a homenatjar l'excel·lent trajectòria esportiva del seu avi així com les importants gestes esportives aconseguides en el món del motociclisme.
-
0ComentarisImprimir Enviar a un amic
-
Notícies similars
-
El Ayuntamiento de Benifaió aprovechó el evento para recordar la figura del recordado piloto Francisco Gonzále...
Hi ha 0 comentaris / Llegir més
-
Fill del recordat i campió pilot Francisco González
Hi ha 0 comentaris / Llegir més
-
El Motoclub Tramusser Benifaió recordó además la figura del piloto campeón en el VII Memorial Francisco Gonzál...
Hi ha 0 comentaris / Llegir més
