Benifaió fomenta la lectura a través del certamen ‘De viva veu’
El consistori participarà amb alumnes finalistes i suplents en la final del certamen d'animació lectora que tindrà lloc el 3 de juny a la Vall d'Uixó
“De viva veu” és un projecte cultural, educatiu i d'animació lectora basat així en accions al voltant del fet de llegir en veu alta organitzat per la Fundació FULL pel Llibre i la Lectura amb la col·laboració d'ajuntaments, institucions i entitats que participen en l'organització de les diferents accions en les poblacions del seu àmbit geogràfic.
L'Ajuntament de Benifaió participa així en aquesta iniciativa que tindrà la seua final el pròxim 3 de juny a la Vall d'Uixó. Una cita on Benifaió estarà representada pels següents alumnes i alumnes que van quedar finalistes i suplents en el certamen del municipi segons les categories d'edat.
Teuladins: Allison Victoria Cruz
Teuladins suplent: LolaArcís
Blavets: Aitana Rovira
Blavets suplent: Rosario Reynaudo
Passerells: Llucía Selma
Passerells suplent: Karlha Peña
Oronetes: Clàudia Vila, Saül Pérez i Izan Olmo
Oronetes suplent: Martina Duart, Ainna Ballester i Esther Beltrán
A l'acte celebrat a Benifaió van assistir l'alumnat dels centres Crist Rey, CEIP Santa Bàrbara i de l'IES Enric Soler i Godes, acompanyats pels seus professors i professores i l'edil Sarai Gonzalvo.
Tot l'alumnat participant va rebre un diploma i un detall per a recordar la seua participació en aquest certamen.
-
0ComentarisImprimir Enviar a un amic
-
Notícies similars
-
El 80% de la programación fomenta la cultura musical combinando la animación a la lectura, la poesía y el impu...
Hi ha 0 comentaris / Llegir més
-
El certamen fue organizado por el Ayuntamiento de Benifaió a través del departamento ADL
Hi ha 0 comentaris / Llegir més
-
Los alumnos de los tres centros competirán en un certamen escolar con el deporte como protagonista
Hi ha 0 comentaris / Llegir més
