| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 13/07/2023

GASTRONOMIA, OCI I MÉS... » Gastronomia, oci i més a la Ribera » Notícies del sector » Snacks

Grefusa incrementa les seues vendes un +12% en 2022 gràcies al repunt del consum fora de la llar

El pla d'eficiència de la companyia, la clau que ha evitat traslladar al consumidor la totalitat del cost de les matèries primeres

Grefusa, la companyia líder en el sector dels snacks, fruita seca i enfornats, tanca 2022 mantenint el seu marge de benefici gràcies a l'impuls del consum fora de la llar. Concretament, el canal Impuls ha recuperat els nivells prepandèmics i registra un creixement del 16,1%, sent la principal via de comercialització dels productes de la companyia.
Gràcies a aquest increment, i al registrat en les vendes de totes les categories de producte, Grefusa ha elevat la seua facturació un 12% en 2022, aconseguint els 153 milions d'euros; xifra que ha aconseguit duplicar en els últims deu anys.
Aquests resultats són el reflex de la posada en marxa en 2018 d'un pla d'eficiència productiva que ha permés a la companyia valenciana contindre els preus dels productes en un context econòmic complex, caracteritzat per l'augment de la inflació, però també del cost de les matèries primeres i l'energia.
“Gràcies a la nostra política d'eficiència productiva hem aconseguit augmentar la nostra producció i facturació, al mateix temps que hem contingut en la mesura que siga possible els preus, pensant en el consumidor, en un any marcat per l'encariment de les matèries primeres i la inflació. Ara, el nostre desafiament, després de consolidar-se de nou el consum fora de la llar, és fer un pas més i endinsar-nos en nous territoris amb productes innovadors que facen gaudir al consumidor”, assegura Agustín Gregori, CEO de Grefusa.
Sota aqueixa premissa, Grefusa ha inaugurat recentment la posada en marxa d'una nova fàbrica centrada en la producció de fruita seca. El seu objectiu per a aquest 2023 és clar; eliminar la contaminació creuada i convertir-se en un referent en fruita seca després que en 2018 adquirira Frutorra, líder en aquest segment a Portugal, i realitzara una aliança amb el gegant alemany Intersnack, número u en fruita seca a nivell europeu.
“Aquesta nova fàbrica suposa per a Grefusa un retorn als orígens de la companyia i una aposta de futur, atés que ens permet avançar fermament per a convertir-nos en un actor rellevant en
la categoria de fruita seca, al mateix temps que deixem empremta positiva en el nostre entorn”, apunta Gregori.
Amb una extensió de 9.500 metres quadrats i línies de producció innovadores per a la fritada, torrat i barrejat d'ingredients, la nova planta continua lligant el creixement de la companyia a Alzira, reflectint així el seu compromís amb una comunitat en la qual la indústria agroalimentària genera el 12,2% de l'ocupació i el 9,6% del Valor Afegit Brut (*VAB) de la seua economia.
Grefusa
 
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.