| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 22/07/2023

GASTRONOMIA, OCI I MÉS... » Gastronomia, oci i més a la Ribera » Notícies del sector » Snacks

El Piponazo de Grefusa patrocina la jornada de reflexió perquè ens relaxem sense escoltar els polítics

Ha posat l'accent en l'important que és relaxar tensions i reduir el soroll mediàtic

Després dels intensos mesos de campanyes electorals, falta d'entesa, debats i molta crispació política que ens ha deixat aquest 2023, la qual cosa els espanyols necessiten és relaxar-se. Per a això, El Piponazo de Grefusa torna a sorprendre a tots amb el ‘patrocini’ de la jornada de reflexió aquest dissabte, 22 de juliol.

En els últims anys, El Piponazo de Grefusa ha posat l'accent en l'important que és relaxar tensions i reduir el soroll mediàtic entorn de la política, desplegant diverses campanyes en moments polítics clau. Primer, durant la campanya del 4M a la presidència de la Comunitat de Madrid en 2021 convidant als polítics que es relaxaren una miqueta; segon, a l'abril de 2022, col·locant una lona gegant al costat del Congrés, demanant-los relax i que treballaren junts per a resoldre els problemes de la gent.

Davant la persistència del soroll polític que estem vivint, i veient que els polítics no atenen les crides de la marca, Grefusa ha tirat la tovallola i opta per convidar als votants a gaudir de l'únic dia de l'any en què els polítics no poden discutir ni fer campanya: la jornada de reflexió.

Per a això, Grefusa ha desenvolupat una estratègia en la qual compagina accions on i off, començant amb un espot especial que s'emetrà en la televisió convencional, en prime time, cridant a descansar dels decibels habituals de la campanya electoral compartint la ‘Pipa de la Pau’.

Les pipes relaxen perquè són riques magnesi, un mineral essencial que contribueix al bon funcionament del sistema nerviós, però que, a més, té associats una sèrie de ritus relacionats amb l'oci, amb el bon rotllo i amb els moments amb família i amics. A través d'aquesta campanya, Grefusa convida a tot l'electorat a relaxar tensions i a asseure's entorn d'una bona conversa allunyada de la política durant la jornada de reflexió.

I ho fa cridant també l'atenció de l'electorat en dos de les zones més concorregudes de Madrid, la plaça de Callao i Gran Via. En aquesta última, les pantalles del Teatre Coliseum, Teatre Rialto i Teatre Lope de Vega projectaran al llarg del dia l'espot de Grefusa; el qual també podrà veure's en la pantalla gegant de Callao City Lights, de 20.45 a 22 hores, el moment de més afluència de la zona, sent l'únic anunciant, amb una projecció en bucle. Però això no és tot. El canal en línia serà un altre dels protagonistes de la jornada de reflexió amb un brand day en mitjans generalistes i esportius, que es compaginarà amb amplificació en mitjans i tascons de ràdio en les principals emissores del país.

“Dins de la nostra aventura diària per sorprendre la població, decidim apostar per ‘el patrocini’ de la jornada de la reflexió animant a relaxar-se amb les pipes de *Grefusa després d'uns mesos amb un ambient molt crispat a nivell polític, desenvolupant una campanya multiformat que ens permeta arribar a tot l'electorat”, explica Rafa Gandia, director de màrqueting de Grefusa.
Grefusa

 
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars