| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 29/06/2013

POBLACIONS » Almussafes » Escacs » Esports

Una veintena de jóvenes de Almussafes compiten en el XIV Torneo de Ajedrez

El vencedor absoluto fue Guillermo Rovira


El concejal de Juventud del Consistorio de Almussafes hizo entrega,  de los trofeos a los seis vencedores en la décimo cuarta edición del Torneo de Ajedrez Vila de Almussafes. Casi veinte jóvenes han competido en las categorías sub-12 y absoluta, en esta nueva convocatoria de la competición, que se ha desarrollado durante dos jornadas en el Centro de Información Juvenil.
Hacia las 19.30 horas, el Centro de Información Juvenil acogió el acto de entrega de los trofeos a los seis ganadores del décimo cuarto torneo de ajedrez vila de Almussafes. Jordi Luján obtuvo el premio de campeón en la categoría sub-12, seguido de Angels Abad y Carlos Alepuz, que se clasificaron en segundo y tercer lugar. Por su parte, el vencedor absoluto fue Guillermo Rovira que finalmente superó a Álvaro González y a Quique Raga, que concluyeron en segunda y tercera posición, respectivamente.
El concejal de Juventud, Carles Grancha, repartió los trofeos a los vencedores y animó a todos los participantes “a continuar practicando este juego, en el que priman cualidades como la estrategia y la concentración”.
Las normas de la Federación Internacional de Ajedrez han regido en todo momento en la competición, que se inició a las 17 horas del lunes día 24 y que se desarrolló también durante la tarde del martes 25, en la que se disputaron las partidas finales.
Ayuntamiento de Almussafes
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.