| Edición diaria núm: | Año: 8 | Noticias: | Fotografías: | Comentarios de usuarios:

Lunes, 24 de octubre de 2016

POBLACIONES » Fortaleny » Un pescador de Carcaixent mor ofegat en el Xúquer al seu pas per Fortaleny
» Sucesos » V

Un pescador de Carcaixent mor ofegat en el Xúquer al seu pas per Fortaleny

Els bussos, que formen part del Grup Especial d'Activitats Subaqüàtiques, finalment van trobar el cos sense vida del pescador per la vesprada



Tragèdia ahir diumenge al terme municipal de Fortaleny. Segons informa el diari Levante-EMV, un veí de la localitat de Carcaixent va morir ahir en ofegar-se en les aigües del riu Xúquer al seu pas per Fortaleny. El pescador mort, d'uns 55 anys d'edat, estava practicant pesca esportiva quan va haver de submergir-se per a recuperar una de les seues canyes de pescar, que li havia caigut a les aigües del riu. La Guàrdia Civil va rebre l'avís del company que pescava al costat del pescador i es va personar en el lloc dels fets juntament amb una SAMU i una dotació de bombers del parc de Cullera, els qui poc van poder fer davant la gran profunditat en la qual es trobava el cos del pescador. Llegir notícia completa i veure foto en Levante-EMV.

El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.
  • 0Comentario
    Imprimir Enviar a un amigo
  • Compartir

Noticias similares

AÑADIR UN COMENTARIO

* Escribe en cifra el resultado de la suma en el campo.

* Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

* La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

* El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador. * Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto,    ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de    apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos. * EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario, ni se hace responsable de las opiniones    vertidas. * Se recomienda no abusar de las mayúsculas ni de abreviaturas. * Los comentarios tienen que guardar relación con el tema del que trata la noticia. * No se admiten comentarios de carácter publicitario.