| Edición diaria núm: | Año: 9 | Noticias: | Fotografías: | Comentarios de usuarios:

Martes, 11 de agosto de 2015

POBLACIONES » La Pobla Llarga » L’Ajuntament de la Pobla Llarga, condemnat
» Política

L’Ajuntament de la Pobla Llarga, condemnat

El 19 de novembre de 2012 l’Ajuntament de la Pobla Llarga va ser condemnat a pagar 221.548,16 euros a la mercantil sense costes però va presentar recurs que ha sigut desestimat


._000389
El silenci administratiu va portar a Cesman S.L. a presentar aquest recurs contenciós administratiu a finals de 2009. En juliol de 2009 la mercantil Cesman S.L. va presentar per registre d’entrada en l’Ajuntament de la Pobla Llarga una sol•licitud demanant el pagament de les obres “Carril zona industrial CV-545 sin ajardinamiento y rotonda intersección CV-545/Calle Nou d’Octubre”. Al no rebre cap resposta de l’Ajuntament, Cesman S.L. va presentar recurs contenciós-administratiu en el jutjat dels contenciós administratiu número 1 de València sent admès el 22 de desembre de 2009.
El 19 de novembre de 2012 l’Ajuntament de la Pobla Llarga va ser condemnat a pagar 221.548,16 euros a la mercantil sense costes però va presentar recurs que ha sigut desestimat pel tribunal superior de justícia de la Comunitat Valenciana el 3 de juliol de 2015 i ara ha sigut condemnat fins i tot en costes.
“Un dur colp que tenim que encaixar, un colp més dels que estem rebent de l’era Rafael Soler, del govern del partit popular al nostre Consistori” comenta l’Alcaldessa Neus Garrigues Calatayud.
L’auditoria iniciada fa unes setmanes està destapant altres contenciosos dels que mai s’ha informat a l’oposició en anteriors legislatures.  
Ajuntament de La Pobla Llarga


 
El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.
  • 0Comentario
    Imprimir Enviar a un amigo
  • Compartir

Noticias similares

AÑADIR UN COMENTARIO

* Escribe en cifra el resultado de la suma en el campo.

* Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

* La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

* El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador. * Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto,    ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de    apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos. * EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario, ni se hace responsable de las opiniones    vertidas. * Se recomienda no abusar de las mayúsculas ni de abreviaturas. * Los comentarios tienen que guardar relación con el tema del que trata la noticia. * No se admiten comentarios de carácter publicitario.