| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 26/09/2012

POBLACIONS » Algemesí » Bous » Música

La banda de Algemesí, la otra gran protagonista de la fiesta taurina

Mención especial tiene el extraordinario esfuerzo que cada tarde hacen los músicos de Algemesí

Los pasodobles marcan el ritmo de las novilladas de cada tarde se desarrollan en la plaza de toros de la localidad.
Las novilladas que se realizan en Algemesí son de gran importancia por sus espectaculares pases, por el lleno absoluto de los asistentes, por los “olé” que el público aclama a cada paso torero. Pero, qué serían de las novilladas sin los pegadizos pasodobles que los acompañan? Mención especial tiene el extraordinario esfuerzo que cada tarde hacen los músicos de Algemesí  para amenizar las jornadas novilleras. Primero realizando el paseíllo acompañando a los novilleros y luego durante toda la faena ya que más de una veintena de jóvenes se colocan todas las tardes en un espacio reducido, instrumentos incluídos, para ofrecer “un concierto en directo”, sin queja alguna.
Marchas como “Vito”, “Marcial, ¡Eres el más grande¡, “Vicente Ruíz, el Soro” o “José Luis Capillé”, entre otros muchos, suenan cada tarde en la plaza de toros de Algemesí. Pegadizos pasodobles que hacen vibrar a todo el público y que llenan de adrenalina al novillero.
Éstos  son los protagonistas de la tarde, pero sin la música, la novillada quedaría coja, descafeinada, aburrida, no sería lo que es. Un olé para la banda de música de Algemesí que cada tarde pone la banda sonora a su plaza de toros.
Paula Pintor
 
._000165
Leer todas las noticias de la Setmana de Bous d'Algemesí - Clic aquí
 
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.