| Edición diaria núm: | Año: 9 | Noticias: | Fotografías: | Comentarios de usuarios:

Lunes, 26 de octubre de 2015

POBLACIONES » Corbera » Entrevista a Jordi Vicedo, alcalde de Corbera i president de la Mancomunitat de la Ribera Baixa
» Articulistas » Entrevistas » J.M.O. » Política

Entrevista a Jordi Vicedo, alcalde de Corbera i president de la Mancomunitat de la Ribera Baixa

“Recursos econòmics per a la Mancomunitat sempre fan falta, haurem de buscar-los”


._000349



._000329
 
Aprofitant la presentació de la Nova Guia Virtual de la Ribera, vam tindre l’oportunitat d’entrevistar a l’alcalde de Corbera, Jordi Vicedo, que també es trobava allí en qualitat de president de la Mancomunitat de la Ribera Baixa.
Personalment pensa “que la comarca necessita un impuls en eixe sentit del turisme” i al respecte li preguntem en quin punt es troben les negociacions per a començar els treballs de recuperació del castell de Corbera.
Altre dels aspectes referents als paratges que envolten el municipi és el de la pedrera, des de l’Ajuntament “estem fent un seguiment dels treballs que allí es realitzen”, comenta Vicedo. El seu objectiu és treballar conjuntament amb l’empresa que s’encarrega de la seua explotació per a recuperar-la ecològicament el més abans possible.
Ja com a president de la Mancomunitat de la Ribera Baixa li preguntem si compta amb suficients recursos per a treballar i Jordi Vicedo ens comenta que “recursos econòmics per a la Mancomunitat sempre fan falta, haurem de buscar-los”.
E6D
._000385
 



El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.
  • 0Comentario
    Imprimir Enviar a un amigo
  • Compartir

Noticias similares

AÑADIR UN COMENTARIO

* Escribe en cifra el resultado de la suma en el campo.

* Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

* La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

* El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador. * Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto,    ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de    apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos. * EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario, ni se hace responsable de las opiniones    vertidas. * Se recomienda no abusar de las mayúsculas ni de abreviaturas. * Los comentarios tienen que guardar relación con el tema del que trata la noticia. * No se admiten comentarios de carácter publicitario.