| Edición diaria núm: | Año: 10 | Noticias: | Fotografías: | Comentarios de usuarios:

Sábado, 24 de diciembre de 2016

POBLACIONES » General » Els torns de personal del telèfon '112 Comunitat Valenciana' es reforcen un 7% la Nit de Nadal
» Servicios públicos » V

Els torns de personal del telèfon '112 Comunitat Valenciana' es reforcen un 7% la Nit de Nadal

José María Ángel ha indicat que des d'este divendres i fins al dilluns proper, 26, un total de 214 persones entre operadors, coordinadors i supervisors, s'encarregaran d'atendre les telefonades



L'Agència de Seguretat i Resposta a les Emergències incrementarà els torns del personal del telèfon d'emergències '112 Comunitat Valenciana' en un 7% la Nit de Nadal i un 2% el dia de Nadal "amb la finalitat d'atendre amb la major eficàcia i rapidesa possible als ciutadans que criden durant aquestes dates davant qualsevol emergència que pogués donar-se ", segons ha afirmat el director general de la citada Agència, José María Ángel.
En aquest sentit, José María Ángel ha indicat que des d'este divendres i fins al dilluns proper, 26, un total de 214 persones entre operadors, coordinadors i supervisors, s'encarregaran d'atendre les telefonades de qualsevol emergència que pogués produir-se a les tres províncies de la Comunitat Valenciana. A més del personal previst per a aquests dies, el director general ha assenyalat que la plataforma operativa del servei té la capacitat de fer-se més gran en funció de les emergències produïdes.
D'aquesta manera, José María Ángel ha recomanat a tots els ciutadans que vagen a realitzar desplaçaments per carretera durant aquest llarg cap de setmana festiu que s'informen de la situació meteorològica abans d'iniciar qualsevol viatge i que extremen totes les mesures de precaució per evitar accidents de trànsit.
Finalment, el director general ha indicat que la Generalitat, amb aquestes mesures, "persegueix oferir als ciutadans i organismes públics un servei integrat d'informació i comunicacions que optimitze les intervencions en emergències satisfent les necessitats dels usuaris".
El telèfon "112 Comunitat Valenciana" es va posar en funcionament l'any 1999 i, des de llavors i fins a final del passat mes de novembre inclòs, ha rebut un total de 62.315.235 telefonades, mentre que durant l'any 2016 i fins al passat mes de novembre inclòs, s'han rebut 2.752.446 telefonades.
D'altra banda, cal destacar que, recentment, el telèfon d'Emergències '1·1·2 Comunitat Valenciana' ha renovat la seva certificació de qualitat segons la norma ISO 9001:2008 que concedeix l'Associació Espanyola de Normalització i Certificació (AENOR).
Segons José María Ángel, la renovació d'aquesta certificació ve a demostrar el compromís de la Generalitat en la millora contínua de l'atenció de les telefonades d'emergència de la ciutadania i del sistema d'informació i comunicacions desplegat amb els organismes implicats en la gestió de les mateixes, al mateix temps que reflecteix també l'esforç realitzat per tots els treballadors implicats en aquest servei crític 24 hores al dia, 365 dies a l'any. 
G.V.
El Seis Doble no corrige los escritos que recibe. La reproducción de este texto es literal; fiel a las palabras, redacción, ortografía y sentido del autor/es.
  • 0Comentario
    Imprimir Enviar a un amigo
  • Compartir

Noticias similares

AÑADIR UN COMENTARIO

* Escribe en cifra el resultado de la suma en el campo.

* Es obligatorio cumplimentar esta casilla con un nick o nombre real. No utilizar la palabra "Anónimo" o similares.

* La dirección no aparecerá públicamente pero debe ser válida. En caso contrario no se editará el comentario. Se comprobará la autenticidad del e-mail, aunque no se hará pública, siguiendo nuestra política de privacidad.

* El comentario puede tardar en aparecer porque tiene que ser moderado por el administrador. * Nos reservamos el derecho de no publicar o eliminar los comentarios que consideremos de mal gusto,    ilícitos o contrarios a la buena fe; así como los que contengan contenidos de carácter racista, xenófobo, de    apología al terrorismo o que atenten contra los derechos humanos. * EL SEIS DOBLE no tiene por qué compartir la opinión del usuario, ni se hace responsable de las opiniones    vertidas. * Se recomienda no abusar de las mayúsculas ni de abreviaturas. * Los comentarios tienen que guardar relación con el tema del que trata la noticia. * No se admiten comentarios de carácter publicitario.