| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 12/03/2013

POBLACIONS » Cullera » General

El asesor mejor pagado del Ayuntamiento de Cullera dimite por ´motivos de salud´

Salvador Bañuls, que cobraba 2.713 euros brutos, no será sustituido en el departamento de Urbanismo


El hasta ahora letrado asesor de Urbanismo del Ayuntamiento de Cullera, Salvador Bañuls, ha dimitido de su cargo por problemas de salud, según confirmó ayer él mismo a Levante-EMV. Bañuls, que llevaba en el cargo desde 2003 cuando Ernesto Sanjuán (PP) consiguió la alcaldía, hizo efectiva su renuncia a principios de este mes de marzo.
El abogado está imputado por presunta prevaricación, junto con el alcalde, el arquitecto municipal, el Técnico de Administración General de Urbanismo (TAG) y dos socios de Exagom Verd S.L, en la querella que presentó el propietario de unos terrenos situados frente al cementerio municipal (sector SUP PRM3-C), después de que en 2003 se le concediera una parcela sin electricidad, ni agua potable. Pero Bañuls aseguró ayer que su relación con el alcalde de Cullera sigue siendo "magnífica" e indicó que continuará ligado al Partido Popular (PP). De hecho, es el secretario general local del partido en Cullera. Bañuls también indicó que había estado meditando está decisión desde hace algún tiempo.  Pepi Bohigues.  Leer noticia completa en Levante-EMV
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.