Clica a la foto per ampliar
Tres investigats per robar i comercialitzar en Granada vehicles danyats durant la DANA
Dels 107 vehicles trobats en les inspeccions, 12 compten amb denúncia per part dels seus propietaris
La Guàrdia Civil, en el marc de l'operació “Dark Soul” ha investigat a tres persones pel robatori de vehicles que havien sigut afectats per la DANA i la seua posterior comercialització per peces a Granada.La investigació es va iniciar a conseqüència de la denúncia d'un dels propietaris el vehicle dels quals va desaparèixer d'una zona on es depositaven els cotxes que havien patit greus danys per les inundacions de la DANA a Riba-roja de Túria de Túria.
Els agents van esbrinar que el vehicle havia sigut traslladat a un desballestament de la província de Granada sense el coneixement del seu propietari. A més, van descobrir que s'estaven anunciant les seues peces en la pàgina web del desballestament, les quals s'estaven comercialitzant per un valor de 35.000 euros. El cotxe no tenia la baixa definitiva perquè el seu amo no havia donat el seu consentiment per a això ni per al seu desplaçament.
Així mateix, els investigadors van localitzar, en eixe mateix desballestament, un lot de vehicles procedent de la DANA. Els cotxes havien sigut traslladats per una empresa de grues de la província de Granada, la qual treballa en el transport de vehicles danyats a Centres Autoritzats de Tractament. Entre els nombrosos vehicles trobats en el desballestament, 12 comptaven amb denúncia de robatori per part dels seus propietaris.
La Guàrdia Civil ha realitzat set inspeccions en naus en la localitat granadina de Dòlar, on s'han localitzat un total de 107 vehicles, tots amb aparença de conducta de la catàstrofe valenciana. Per això, els investigadors continuen realitzant indagacions per a comprovar la seua lícita tinença i les raons del seu depòsit fora del Centre Autoritzat de Tractament.
En total tres persones han sigut investigades pels presumptes delictes de robatori de vehicles, receptació i falsedat documental.
L'operació “Dark Soul” ha sigut duta a terme per guàrdies civils de les Comandàncies de València i Granada.
Les diligències van ser entregades en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 8 de Llíria (València).
Guàrdia Civil
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
-
0ComentarisImprimir Enviar a un amic
-
Notícies similars
-
El Govern ha de destinar més recursos per a tots els afectats, amb un major esforç i compromís per a fer costa...
Hi ha 0 comentaris / Llegir més
-
La nova mesura dirigida a les famílies acollidores ajudarà a fer front a la reposició de les pèrdues del mater...
Hi ha 0 comentaris / Llegir més
-
Amb més de 49 milions de pàgines vistes
Hi ha 0 comentaris / Llegir més
