| Ediciˇ n˙m. | Any: 12 | NotÝcies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 05/12/2022

SECCIONS » NotÝcies comercials » Entrevistes » NotÝcies Comercials » Salut i Sanitat

Entrevista a l'equip d'Audioactiva Alzira

Fa unes setmanes realitzarem una entrevista per a la revista i+Tech i volem compartir-la amb tots vosaltres


._000798
L'audició és una de les principals connexions que tenim amb el món que ens envolta i, sobretot, amb les persones amb les quals compartim el dia a dia. Per això, el compromís de l'empresa Audioactiva és acabar amb les conseqüències negatives de la pèrdua auditiva i oferir els millors serveis i totes les facilitats per a ajudar a les persones en el procés de recuperació de capacitat auditiva.
Al capdavant d'Audioactiva està Moisés Simón i al costat del seu company Ángel Morell acumulen 36 anys d'experiència en el sector auditiu. “Els dos treballàvem en una gran empresa d'audiologia nacional, amb centres en tota Espanya, (GAES) que després va ser absorbida per Amplifón, convertint-se en una multinacional, líder a nivell mundial.
"Nosaltres pensem que sent una multinacional es perden molts dels valors que ha de tindre una empresa de serveis, com la proximitat i el tracte amb el pacient”, explica el gerent d'Audioactiva, que va decidir crear la seua pròpia empresa ètica, on l'objectiu no era la venda d'audiòfons, sinó oferir el millor servei en audiologia de València.
Així doncs, en Audioactiva ofereixen un ampli catàleg de serveis, com l'assessorament al client amb pèrdua auditiva,l'adaptació de pròtesis auditives en adults i xiquets, un servei tècnic amb reparació i fabricació de motles propis amb tecnologia 3D ... en definitiva un servei integral, que avalat per l'experiència permet oferir als pacients la millor solució que necessiten.

“El nostre objectiu és donar el millor servei en audiologia de València”
 
“Per a nosaltres l'important no és el producte en si, és a dir, els audiòfons, sinó tot el servei i el manteniment que oferim als nostres clients”, explica Moises Simón, que considera que un audiòfon ha de tindre un cost reduït i en Audioactiva intenten vendre el producte el més barat possible. “Existeixen audiòfons des de 690 euros fins a 2.000, encara que en altres empreses pots trobar-los pel doble. Nosaltres el que oferim als nostres clients és un pack de manteniment per un, tres o cinc anys i que siga el propi usuari el que acomode la seua compra. Oferim una adaptació personalitzada a la seua pèrdua auditiva i un manteniment adequat, que pot arribar a duplicar la vida de la pròtesi auditiva”, assenyala el gerent d'Audioactiva.

Des dels últims tres anys, Audioactiva ha experimentat un creixement important i actualment disposa de cinc centres, tres d'ells a València, un a Alzira i un altre franquiciat a Barcelona. A més, és centre certificat de referència d'implants coclears Advanced Bionics. I encara que la intenció de l'empresa és continuar creixent, de moment no té plans d'expansió a curt termini.I això que la competència en el sector també ha augmentat en els últims anys. “Fa 15 anys el sector de l'audiologia estava monopolitzat per GAES, però igual que Audioactiva van sorgir altres empreses especialitzades i també moltes òptiques estan diversificant el seu model de negoci, introduint complements i pròtesis auditives”, reconeix Moisés Simón.

Per contra, Simón considera que actualment la societat està més conscienciada sobre la seua salut auditiva: “Abans venia la gent amb pèrdues molt severes i a vegades poc es podia fer, ara acudeixen molt abans. Tampoc les pròtesis tenen res a veure amb el que hi havia fa anys. La reducció de les grandàries dels audiòfons i l'augment de les prestacions, amb connectivitat amb qualsevol dispositiu connectat a Bluetooth, o reducció de sorolls, fan l'adaptació més confortable”.

PIONERS EN LA METODOLOGIA
En Audioactiva són pioners en la metodologia que empren per a adaptar els audiòfons a les pèrdues auditives dels seus pacients. Segons explica el seu gerent, totes les audiometries i proves que es realitzen són proves subjectives, és a dir, es basen en un avís que dona el client quan comença a sentir un so.
Audioactiva utilitza un mètode específic anomenat Categorització Psico Acústica del Camp Auditiu, en el qual a través d'uns auriculars calibrats de manera externa, es pot percebre la sensació auditiva de cada pacient. “Una audiometria mesura el grau de pèrdua que la persona té, però una vegada que s'ha adaptat l'audiòfon, donant-li el guany adequat a eixa pèrdua, amb aquest sistema es pot comprovar com percep el so, podem mesurar en cada freqüència la sensació percebuda, amb el que el resultat final és més personalitzat”, explica Moisés Simón, que afirma que això és possible gràcies a un equip d'alta inversió.
“Som pioners a València -afig- la nostra competència no disposa d'aquest equip perquè no li és rendible, no treballen perquè el client quede satisfet. Però nosaltres volem sempre l'excel·lència de l'adaptació auditiva”. 

El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic