Clica a la foto per ampliar
Asefen Empresas adopta un sistema de teletreball per a mantindre l’atenció als seus clients amb normalitat
Els clients poden contactar amb l’empresa a través del telèfon fix (960 704 245), mòbil (617 031 506) o per email ([email protected])
Asefen Empresas ha informat que, a conseqüència dels greus danys causats en les seues instal·lacions per la DANA que va afectar Algemesí el passat 29 d’octubre, ha hagut d’adoptar un sistema de teletreball per a mantindre l’atenció als seus clients amb normalitat.Segons ha explicat l’empresa, la prioritat és garantir la seguretat i la higiene mentre es duen a terme les obres de rehabilitació de les oficines. Mentrestant, s’ofereix atenció telefònica i per correu electrònic. Els clients poden contactar amb l’empresa a través del telèfon fix (960 704 245), mòbil (617 031 506) o per email ([email protected]).
Horari d’atenció al públic
- Dilluns, dimecres i divendres: de 9.00 a 14.00 h.
- Dimarts i dijous: de 9.00 a 14.00 h i de 16.00 a 18.30 h.
L’empresa ha demanat disculpes pels inconvenients ocasionats en els últims dies i ha expressat el seu agraïment per la paciència i comprensió dels clients. A més, ha traslladat un missatge d’ànim a tots aquells que s’han vist afectats per aquesta situació meteorològica adversa.
Asefen Empresas ha reiterat el seu compromís amb els seus clients i confia a restablir el servei presencial al més prompte possible.
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
-
0ComentarisImprimir Enviar a un amic
-