| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 05/09/2016

ALTRES TEMES » EL CAS 21 » Imprudències

Un noruego reclama a IKEA porque se le quedó un testículo atrapado en un taburete

Con el calor del agua uno de sus testículos que colgaba por uno de los agujeros del taburete se hinchó



Claus Jorstad es un noruego de 45 años que, sin querer, ha recorrido el mundo a través de las redes sociales por un incidente doméstico; en concreto, se le quedó un testículo atrapado en un taburete de Ikea mientras se daba una ducha.
Cuenta este hombre que con el calor del agua uno de sus testículos que colgaba por uno de los agujeros del taburete se hinchó y quedó inmovilizado.
El hombre tomó la situación con humor y utilizó Facebook para bromear con la empresa sueca, que también le contestó de manera graciosa por la misma red social.
En este enlace puede leerse la conversación entre el cliente, la empresa y los usuarios de la red que, aunque difícil de entender por la lengua, es comprensible por las fotografías.

El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.