| Edició núm. | Any: 10 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 07/02/2014

ALTRES TEMES » AMICS DE LARRA » Articulistas » Eva Borondo » Rincón Literario

Alicia frente al espejo - Relato literario de Eva Borondo

“Al llegar a un árbol viejo para dar la vuelta vio a un conejo con reloj que atravesaba matorrales y se colaba en el hueco del tronco estriado”


El viento soplaba fuerte y las nubes se movían deprisa por encima de su cabeza. Claros y oscuros sorteaban su permanencia allí donde estaba Alicia. No llovería entonces, así que comenzó a correr por el parque siguiendo un sendero marcado de albero artificial.
En su recorrido, los árboles, los niños y los perros iban en dirección contraria hasta quedar muy atrás. Cuando llevaba cerca de un minuto ya no sentía el cansancio y sus pulmones se habían adaptado a la marcha.
Al llegar a un árbol viejo para dar la vuelta vio a un conejo con reloj que atravesaba matorrales y se colaba en el hueco del tronco estriado. Lo siguió y metió su cabeza allí. Su curiosidad hizo que se desmayara en el suelo con una intoxicación de setas que expelían vapor venenoso, especie que crecía únicamente en ese paraje y que fue la que provocó a distancia la captación alucinógena de la imagen de un conejo con reloj.
Al cabo de diez minutos despertó de un sueño extraño en el que visitaba un lugar maravilloso, una utopía del mundo.
Se equivocó, ese día llovió y mucho. Marchó con los pantalones embarrados a su casita del mundo real.
 
 
Espacio de Eva Borondo en El Seis Doble
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.