| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 25/10/2012

POBLACIONS » Almussafes » Economia » Empreses » Política

Ximo Puig se alegra con el anuncio de Ford Almussafes pero critica el "triunfalismo barato"

El líder del PSPV advierte que no se pueden poner dificultades a otras industrias

El secretario general del PSPV, Ximo Puig, ha asegurado este jueves que "hay que alegrarse de noticias como el anuncio de Ford, pero no se pueden seguir poniendo dificultades a industrias abandonadas por la Generalitat como el mueble, el juguete, la cerámica o el calzado". En su opinión, "hay que apostar por la reindustrialización, y eso significa no poner tasas a las industrias que funcionan". De hecho, para Puig, es necesaria una "apuesta clara" por políticas activas a favor de la industria"
Puig ha realizado estas declaraciones en Onda, donde ha participado de las fiestas locales junto al secretario general del PSPV-PSOE de la agrupación local, Ximo Huguet, y el portavoz del Ayuntamiento y diputado provincial, Juan Miguel Salvador.
Allí, a preguntas de los periodistas, ha remarcado que el anuncio de Ford de aumentar su producción en la planta de Almussafes "es muy positivo, sobre todo porque esta planta ha tenido históricamente una relación positiva desde el punto de vista de la convivencia laboral", ya que -ha continuado- "en todo momento los sindicatos y los trabajadores han hecho un gran esfuerzo para compartir el proyecto de la empresa, lo que ha hecho posible que mejore la capacidad de producción".  Leer noticia completa en diariocriticocv.com
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 1Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.