| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 12/09/2014

POBLACIONS » Sueca » Política

Una edil del PP de Sueca deja el grupo y pide la baja del partido

Aunque no ha explicado los motivos, "probablemente" lo hará el viernes

._000270
Celia Beltrán, concejal del Partido Popular (PP) de Sueca, abandona la formación política de la que formaba parte desde hace 21 años y se pasa al grupo municipal de No Adscritos. En la mañana del miércoles formalizaba su intención en el registro general del Ayuntamiento y por la tarde pedía la baja como afiliada en el sede del PP en Valencia.
La edil, de 39 años, ha declinado explicar las razones que le han llevado a tomar la decisión y ha remitido a un comunicado que, probablemente, segun dijo, dé a conocer el viernes. Aún así, en la misma noche del miércoles aludía en un comentario publicado en una red social a "hechos ocurridos en los actos del lunes, día de la patrona". Sueca celebró esa jornada la festividad de la Mare de Déu de Sales. Beltrán, añadía que el martes ya había comunicado su intención a alegados y compañeros del partido, "incluídos concejales", comentó. La edil María-Angeles Matoses, presidenta de la comisión gestora del PP, relató a éste periódico que la concejal díscola "se fue de la procesión del lunes en un momento dado sin dar explicación alguna". Leer noticia en ccaa.elpais.com.
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.