| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 31/03/2015

POBLACIONS » Alzira » Successos

Un atropello accidental en Alzira acaba con la vida de un niño de dos años

Los hechos ocurrieron el pasado domingo en un garaje


Una familia de Alzira ha perdido a su único hijo en un atropello involuntario ocurrido el pasado domingo, según informa hoy Las Provincias.
Los hechos ocurrieron poco después de la una de la tarde cuando la víctima, un niño de dos años de edad, se encontraba jugando en el garaje mientras sus padres se encontraban en el trastero. El pequeño se agachó para recoger una piedra que se había quedado enganchada en un desagüe; esta circunstancia coincidió con la salida del recinto de una conductora que no vio al pequeño y lo atropelló causándole graves heridas en la cabeza que serían, a la postre, las que causarían su muerte.
En un primer momento todos quedaron paralizados por el suceso, tanto los padres como la conductora, y fue otro vecino que se encontraba en su trastero el que sacó al niño de debajo del coche y usando su propio vehículo llevaron al menor al Hospital de La Ribera, pero que debido a la gravedad de las heridas el equipo médico decidió su traslado al hospital La Fe de Valencia en cuyo centro, pese a los esfuerzos sanitarios, falleció en la mañana de ayer.
 
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 17Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.