| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 29/12/2014

POBLACIONS » Alzira » Social » Successos

Un aparatoso incendio arrasa por completo una vivienda en Alzira

Cuatro personas han sido afectadas por inhalación de humo; tres de ellas han tenido que ser trasladadas al Hospital de la Ribera


Una vivienda de la calle Obispo Gilaberto Martí de Alzira ha quedado totalmente arrasada como consecuencia de un incendio que se ha producido hace tan sólo unas horas, sobre las 12:30. El origen del fuego apunta que ha sido en un brasero, prendiendo las llamas el sofá y propagándolo con rapidez por todo el inmueble.
Afortunadamente no había nadie en casa, así como en los pisos colindantes. Se temía por la presencia de tres niñas en el piso contiguo, aunque al final se ha podido comprobar que no estaban en la vivienda en el momento del incendio.
Hasta un total de cuatro personas han tenido que ser atendidas por inhalación de humo; tres de ellas, incluso, han sido trasladadas al Hospital de la Ribera: el propietario, una vecina y un agente de la Policía Nacional. La otra afectada, residente en el piso siniestrado, ha sido auxiliada en una de las tres ambulancias que se han desplazado hasta el lugar, dos de Servicio Vital Básico y una SAMU.
A pesar de la aparatosidad del incendio, éste ha sido sofocado con cierta celeridad por las tres dotaciones de bomberos que han prestado su servicio. Varias patrullas de Policía Local y Nacional han intervenido también en el siniestro.
Hayack
 
Documento sonoro


 
Todas las noticias de Alzira en www.elseisdoble.com
 
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 7Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.