| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 13/06/2014

POBLACIONS » Carcaixent » Educació i formació

Treinta y dos años de Escola d’Estiu en Carlet

La Escola d’Estiu está dirigida a menores de la población escolarizados con edades comprendidas entre los 3 y 12 años, de los ciclos de Infantil y Primaria


._000278
El Ayuntamiento de Carlet, a través del Departamento de Bienestar Social, ha organizado dos programas de verano para los estudiantes, la Escola d’Estiu y la Aventura d’Estiu. La Escola d’Estiu de Carlet cumple 32 años como alternativa escolar de verano, una consolidada actividad de la programación municipal. Ambas iniciativas contarán con la participación de centenares de niños y jóvenes que participarán a lo largo del mes de julio en una intensa y variada programación que combinará actividades, talleres, excursiones y muchas cosas más.
La Escola d’Estiu está dirigida a menores de la población escolarizados con edades comprendidas entre los 3 y 12 años, de los ciclos de Infantil y Primaria. Las actividades para Infantil girarán en torno a la temática de "De mayor quiero ser..." y para Primaria "Viaje a través del mundo".  Las actividades se estructurarán atendiendo a las distintas edades y a los ciclos escolares.
De nuevo este año las actividades se desarrollarán en el colegio Juan Vicente Mora, un centro único en cuanto a diseño y configuración que cuenta con unos amplios espacios abiertos y gran diversidad de naturaleza autóctona.
Se trata de un proyecto en el que los niños y jóvenes de la localidad gozan de actividades lúdicas, sin olvidar el trasfondo educativo. Se trata de una iniciativa de formación, ocio y tiempo libre en la que los niños aprovechan el verano para aprender, divertirse y hacer amigos.
Ajuntament de Carlet

El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.