| Edició núm. | Any: 12 | Notícies: | Fotografies: | Comentaris d'usuaris:

 08/04/2014

POBLACIONS » Benimodo » Atletisme » Esports

Tomás Pla, de Algemesí, gana el Primer 10 K de Benimodo

Tercera prueba puntuable del IV Circuit Ribera del Xúquer


._000253
En Benimodo se celebró la 3ª prueba puntuable del IV CIRCUIT RIBERA DE XÚQUER. Como novedad también fue la 1ª prueba puntuable de la categorías infantiles de las 9 que se disputarán. Participaron  alrededor de 200 niños de entre pocos mese de edad y, 17 años. Las categorías menores de benjamines no puntuaban para la clasificación final. En la prueba de los 10K o absoluta han participado 405 hombres y, 78 mujeres, con un circuito semiurbano, donde destacó más la sensación de calor que la dureza del recorrido que fue prácticamente llano. Ganó el I 10K de Benimodo, el algemesinense; Tomás Pla con el dorsal 206 y un tiempo de 33'42" del Club Millora.es, la ganadora de la prueba con el dorsal 487 fue Mª. Carmen Abril Moncho del Club Atletisme L'Alcúdia con un tiempo de 41'41". El Club Atletisme Alzira, participó con 9 socios y el resultado fue el siguiente:
Adelaida Pau, 53'28" y 1ª clasificada de su categoría de Veterana C femenina.
Abel Signes fue el mejor de nuestro C.A.Alzira con un tiempo de 37'47" le seguimos; Jacob Rodríguez con un tiempo de 41'09".
Toni Mármol y Vicente Donat invirtieron el mismo tiempo en 50'37" casi al mismo tiempo que Paco Pellicer y, Jesús Alcañiz con 50'38" y Arturo Bernases con 50'39". Cerró la participación masculina, el que suscribe, Toni Gordó con un tiempo de 53'14". La 4ª prueba absoluta del IV CIRCUIT RIBERA DE XÚQUER, se celebrará en Gabarda, el 26 de abril, y será la 2ª prueba infantil puntuable.
Toni Gordó
Fotos:  Vicent Ginestar  y  Toni Gordó
El Sis Doble no corregeix els escrits que rep. La reproducció d'aquest text és literal; fidel a les paraules, redacció , ortografia i sentit de l'autor/s
  • 0Comentaris
    Imprimir Enviar a un amic

Notícies similars

AFEGIR UN COMENTARI

Escriu en aquest camp el resultat de la suma, en xifra

És obligatori omplir aquesta casella amb un nick o nom real. No utilitzar la paraula "Anònim" o similars

La direcció no apareixerà públicament però ha de ser correcta; en cas contrari, no se editarà el comentari. Es comprobarà l'autenticitat del e-mail, encara que no se farà públic, seguint la nostra política de privacitat.

* El comentari pot tardar a aparéixer perquè ha de ser moderat per l'administrador. * Ens reservem el dret de no publicar o eliminar els comentaris que considerem de mal gust, il•lícits o contraris a la bona fe; així com els de contingut de caràcter racista, xenòfob, d'apologia al terrorisme o que atempten contra els drets humans. * EL SIS DOBLE no té per què compartir l'opinió de l'usuari, ni es fa responsable de les opinions abocades. * Es recomana no abusar de les majúscules ni d'abreviatures. * Els comentaris han de guardar relació amb el tema del qual tracta la notícia. * No s'admeten comentaris de caràcter publicitari.